Meny

Nötpaj





Idag har jag städat hela hemmet och bakat en underbart god nötkolapaj  
Sambon har skurat ur ugnen efter vår "grillkväll" så pajen va som en morot för att ugnen faktiskt behövdes rengöras om det nu skulle bakas nått gott framöver  
Nu renbäddning i sängen och sen en thriller innan sova är ett faktum. 
Underbart att få va hund o karl fri hela 4 timmar (även om jag tycker mycket om dem och deras sällskap)  
Ska skicka iväg dom på nått i morgon också så jag får lite egen pysseltid.
Har några olika sorters blommor som jag har idéer på om hur jag ska kunna göra eller göra bättre.
Men mer bakande blir det garanterat om det nu blir lite lugn och ro här hemma ett par timmar.

Kommer även lägga ut receptet på den supergoda nötpajen och lite fler bilder. 


2 kommentarer:

  1. Mmmm supergod var den, men när skall du lära dig att baka lite större godsaker? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. sötare än kolapaj :O hahaaha ja du hjärtat då får jag nog ge mig på sockerdoppade marsmallowsmaränger eller nått sånt..... :*

      Radera