Meny

My way of cake



Jag har jag klurat o klurat på hur jag ska kunna göra fina motivtårtor utan att täcka dom i sockerpasta. Jag gillar strikt, avskalat och stilrent så tillslut gjorde jag ett ärligt försök efter dom idéer jag fått.
Så i stället för att täcka tårtan i sockerpasta eller annat så är tårtan här "täckt" i motivtårtbotten :)




Är riktigt nöjd för ett första försök! Ska fixa lite annan utrustning o sen ska jag aldrig mer täcka en tårta med sp :)
Denna försökstårta gjorde jag till grabbarna nere på bilverkstan för att dom alltid är snälla o klämmer in min bil när jag kommer med mina däck eller annat småfix i sista sekunden som jag glömt måste göras.






                                          Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om tårtan.



4 kommentarer:

  1. Klart jag ska fortsätta täcka i sockerpasta också men alltid roligt med fina användbara alternativ :)

    SvaraRadera
  2. Fiffigt! Så inne i tårtan är det alltså olika fyllningar som vanligt? Det måste bli jättesmarrigt... Önskar att jag jobbade på den där bilverkstaden...

    SvaraRadera
  3. Precis. Som en helt vanligt fantastiskt god tårta inuti :)

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jag beundrar dina bakverk! Vilket märke på sp eller fp gör du dina blommor i? Använder du alltid floristtråd?
    Kram!

    SvaraRadera