Meny

2013-03-10

Jag har lovat att göra och lägga två steg för steg beskrivningar...tyvärr kommer det dröja lite då jag har fått det svårt med min fibromyalgi och inte kan göra vare sig sockertittägg eller en liten provtårta för att visa billowdekors tekniken...men hoppas på att det blivit bättre om en vecka eller så och då kommer även beskrivningarna postas här på bloggen... ber om ursäkt för att jag inte får till det nu när jag sagt att jag ska, men ha lite tålamod så kommer dom :)


(Det lilla sockertittägget på bilden är 2cm på längsta stället).


Och så tänkte jag nämna det att jag har blivit anmäld till Skatteverket o miljökontoret av någon som tyckte det va roande. Personen valde tyvärr att va anonym så kan inte ens fråga till vilka grunder han/hon tyckte det va nödvändigt att göra något sådant.
Nu är det så att jag följer lagar och har koll på vad som är lagligt i min kommun och följer det. 
Ville bara säga detta så ni som såg kommentaren som lämnades på sidan för några dagar sedan förstår att jag faktiskt tar mitt ansvar i köket :) 



Önskar er alla en underbar vecka med mycket vårsol o fint väder! 

1 kommentar:

  1. Ett tips att titta närmare på! www.kunskapskällan.se (med "ä" i webbadressen)

    SvaraRadera