Meny

Årets första blommor :)


Som ni säkert vet så är min passion jämte choklad att göra blommor och tårtdekorer i sockerpasta.


Tyvärr har jag inte gjort så mycket blommor de senaste månaderna.
Men nu har prylarna jag betällt kommit och blev genast jättepeppad. 
Självklart så tog fp´n slut och floristtråden har sinat så får taga vad som finnes från och med nu. 
Men hittade ett paket fp i frysen som jag otåligt väntar på att det ska tina så jag kan fortsätta. 






Ska göra orkidéer i mängder och självklart andra blommor med men framför allt orkidéer denna gång. 

Återkommer med fler bilder vart efter och ska fila på en lite steg för steg är det också tänkt.


Har haft ett uppehåll över jul och nyår med semester i Göteborg och självklart en obligatorisk släng av illa förkylning som tydligen är ett måste så fort man är ledig och ska ha det lugnt och skönt...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar