Meny

The winner of Scandinavian cake show 2014 is...... ME :)





Hej
Jag vet jag vet, det har varit alldeles för tyst och stilla här inne väldigt länge nu. 

Det finns anledningar till det. Bla. så har jag flyttat, sen har jag startat tårtbageri och så har livet varit fullt av massa annat helt enkelt mest rellaterat till renovering av mitt bak kök och tillhörande arbetslokal :)
Nu när jag har startat företag så kommer jag inte fortsätta med denna blogg mer utan jag kommer ha en Facebook sida här och en hemsida här (den är fortfarande under uppbyggnad då jag inte är så bra på detta med webbdesign, vill någon hjälpa mig med hemsidan så skriv till info@cakeart.no, jag har mycket begränsad budget till det tyvärr).
Om jag i framtiden kommer skaffa en ny blogg är osäkert men jag kommer visa massor bilder på den nya FB sidan så gå in och gilla den så missar ni inga tårtor, blommor eller andra bakverk jag gör.

Jag ställde upp i min första tårttävling i helgen. 
Scandinavian cake show 2014 i Kungälv och vann juryns 1:a pris! :)
Så här är bilder på min tårta. (Bilden som är lite mindre och tagen med blixt är från själva utställningen)

för att kontakta mig maila på info@cakeart.no









Hi
I know I know , it's been far too quiet and still in here for a long time now.
There are reasons for it .. I have moved , then I started my little cake bakery and life has been full of other things to do... simply most related to the renovation of my bakery kitchen and associated workroom :)
Now that I have started a custom bakery, I will not continue with this blog more but I will have a Facebook page here and website here (it's still under construction when I'm not so good at this with web design ,if you want to help me with the website write to info@cakeart.no , I have very limited budget for it unfortunately).
If in the future I will get a new blog is iffy but I 'll show plenty of photos on the new FB page so join in and like it so you do not miss any cakes, flowers or other baked goodis I make .

I competed in my first cake contest this weekend the Scandinavian Cake Show 2014 in Kungälv Sweden. And I won the jurys first prize in wedding cake category ! :)
So here are pictures of my cake . ( The image is a bit smaller and taken with flash is from the exhibition )

To contact me please email at info@cakeart.no



4 kommentarer: