Meny

Tittägg

Så va det åter dags att sätta igång att göra mina tittägg :)
Det är sjukt pilligt och tidskrävande men ack så roligt. dom blir ju så himla fina och söta och det är så kul att se ansiktena och reaktionerna på dom människor som får ett. 
När vuxna människor skiner upp och ser ut som lyckliga barn då har man lyckats göra något fint :)








 Förra året gjorde jag ett special tittägg till en vän.
Temat skulle va dödgrävare så tjejen som skulle få ägget jobbade som på kyrkogården.
 I ägget är det en kyrka med kyrkogård :)
Det va jättekul att göra ett lite speciellt ägg med skelett och döskallar. 







Gjorde även mini ägg förra året, vet inte om jag kommer kunna göra några pga. mina allt sämre händer som inte är lika samarbetsvilliga , tappar saker, smärtar och krampar.
Men försöka det måste jag göra för dom är ju såååå fina att hänga i påskriset!
Gjorde ett specialägg till ICA handlarn i byn med butiken i ägget, det blev mycket uppskattat!




Om ni har frågor om äggen eller skulle vilja lära er att göra tittägg så hör av er till rock.n.roll.sweets@mail.com 
så ska jag svara på frågor mm så fort jag kan.















2 kommentarer:

  1. Fantastiskt vackra!

    SvaraRadera
  2. Såå alldeles otroligt fina ägg du gör! Rena konstverken!

    SvaraRadera